سنگر سایبری جبهه

فـــــرهـنــــــگـی انـقـــــلاب اســـــلامــی آبــــــادان

سنگر سایبری جبهه

فـــــرهـنــــــگـی انـقـــــلاب اســـــلامــی آبــــــادان

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً
سوره احزاب - آیه 23

از میان مؤمنان مردانى‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

درد و دل با پای مصنوعی دیدبان انقلاب

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

سلام پای انقلابی. حالت این روز ها خوب است؟ هنوز هم استواری؟ هنوز هم در برابر بار سنگینی این دوران خمنشده ای؟ در مذاکرات که خم نشدی اما کمر بعضی ها نیامده زود خم شد. زود ویلچری شدند اما تو استوار ماندی. راستی از صاحبت چه خبر؟ از دیده بان انقلاب ما چه خبر؟ هنوز بار سنگین مقاومت را بر دوشت می کشد؟ هنوز تورا به جای هواپیمای اختصاصی سوار هواپیمای مسافربری معمولی می کند؟ هنوز بجای فیس بوک تسبیح به دستذکر می گوید؟ فردا که تورا به زانوهایش بست سلام ما را نیز برسان. بگو اینجا هنوز بعضی ها دلشان برای ظرفیت سازی های تو تنگ می شود.

ای پای انقلابی قدر صاحبت را بدان. ما مردم تازه امروز فهمیدیم دیده بان بار فشارها را بر روی تو تحمل کرد تا ملت بهخفت و خاری نیفتند اما امروز آمریکایی ها ذوق و شوق بعضی ها را برای ذلت ما به تمسخر گرفته و می گویندمذاکرات هرنتیجه ای داشت تحریمات را بر نخواهیم داشت. بله پای انقلاب ملت تازه فهمیده اند مقاومت دیده بان برای این بوده است که خار و ذلیل نشویم و مثل نوکر ها دست بسینه کدخدا ها نباشیم. دیده بان خوب نیرنگ این فتنه گران را رصد کرد و گراهای دقیقی به توپخانه ها داد. اما امروز ستون پنجم کارش را خوب بلد است. او با پای مصنوعی رفت اما گول "خنده های مصنوعی" غرب را نخورد، و حتی "اشک های واقعی"شان را هم در آورد. راستی پای انقلاب کاش غیرت و مقاومت هم نمونه مصنوعی داشت مثل تو ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۰
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ق.ظ

دیوارهای بهشتی + تصویر

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

مروری بر هنر ارزشی در گفت و گو با یک هنرمند متعهد آبادانی

نقش بستن تصاویر شهدا بر روی دیوارهای شهر از جمله اقدامات فرهنگی تاثیر گذار بعد از سال های جنگ، منقوش کردن دیوارهای سطح شهر به

تصاویر شهدا و تصاویرحماسی دفاع مقدس بوده و هست،این تصاویر که در ابتدا به نحو بسیار ابتدایی انتخاب و اجرا می شد در گذر زمان، جلوه خاصی به خود گرفتند، در همین جریان، بسیاری از هنرمندان متعهد، با همان نگاه ارزشی به هنر و هنرمندی، همچون سالهای دفاع مقدس، دست به سلاح قلم برده و سعی نمودند که دین خود را به خوبی ادا نمایند ، به همین بهانه سراغ یکی از این هنرمندان گمنام رفتیم تا نظرات او را جویا شویم و او مخلصانه و بی ادعا از ما خواست که بگذاریم همچنان گمنام بماند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۰۲
جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ

نتیجه مذاکره

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست


رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان وزارت خارجه، در تاریخ ۱۳۹۳/۵/۲۲ رابطه و مذاکره با آمریکا را اقدامی بی‌نفع و با ضرر دانستند و برای بی‌فایده بودن تعامل با آمریکا و ضررهایی که در جریان این مذاکرات متوجه کشور میشود، مصادیقی را بیان کردند. در این اینفوگرافیک شواهدی بر بی فایده و مضر بودن تعامل با آمریکا مرور شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۷
جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

دست‌خط شهریار از شعر "حالا چرا؟"+ عکس


انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

شهریار یکی از بزرگترین شاعران همه‌ی دورانهای تاریخ ایران است ، شاید یکی از مشهورترین اشعار شهریار سروده «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟» باشد.
دست‌نویس این شعر با دست‌خط شهریار برای نخستین بار منتشر می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۰


انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست


دریافت | کلیپ صوتی زیبا و شنیدنی از سخنان استاد پناهیان در مورد راز محبوبیت حضرت آقا در میان مردم منطقه


بی ربط : کتاب "عبد و مولا " ، جدیدترین اثر استاد پناهیان به زودی توسط موسسه بیان معنوی منتشر خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۷
پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ق.ظ

رازهای زندگی خامنه ای برای مخملباف

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

همزمان با اغتشاشات سال 88 محسن مخملباف ایرانی وطن فروش به منظور بد بین کردن افکار مردم نسبت بهرهبر معظم انقلاب، اقدام به انتشار متنی با عنوان راز های زندگی خامنه ای نمود. اما دروغ هایی که مخملباف به عنوان راز در این متن انتشار داد آنقدر بچگانه بود که اعتراض خیلی از هم‌کیشانش را در برداشت.

مخملباف در اراجیف هایش نوشته بود زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی دارد با 4 دکتر کشیک در طول 24 ساعت مراقبند و مجموعه ای که از خامنه ای محافظت می کنند 10000 نفر می باشند و کل ثروت خامنه ای و خانواده اش  36 میلیارد دلار است.

برای خامنه ای یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومان خرج برداشته ،ساخته شده است که دارای دو اتاق خواب و دستشویی و حمام است و هم چنین یک آشپز خانه کوچک دارد.

خامنه ای  (1 عدد هواپیمای ایرباس) مخصوص سفرهای خودش، (2 عدد بوئینگ 707 ) یکی مربوط به سفرهایفامیل و یکی مربوط به محافظین، (5 عدد فالکوم) 2 تا مربوط به سفرهای خودش و یکی برای سفرهای مجتبی و دوتا برای سفرهای فامیل، (5 عدد هلیکوپتر) 2 هلیکوپتر برای سفر خامنه ای و یک هلیکوپتر برای سفر مجتبی و دو هلیکوپتر مربوط به فامیل در بیت رهبری دارد.

و از همه جالب ‌تر اینکه مخملباف در متن خنده دار خود نوشته بود خامنه ای با شنود تلفن ها دچار افسردگی شدیداست چراکه هر شب قبل از خواب به این نتیجه می رسد که کسی او را دوست ندارد و فردا صبح دوباره مردمی را می بیند که از ترس، خود را مرید او نشان می دهند تا به ثروت و قدرت برسند و یا از خشم او در امان باشند.



و حالا همان خامنه ای که مخملباف می گفت در زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی با 4 دکتر کشیک دارد این روز ها برای یک عمل ساده راهی بیمارستان دولتی می شود و آنجا برای اینکه برای سایر بیماران مشکلی پیش نیاید قبل از تمام بیماران و در اول صبح به درخواست خودش مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومانی دارد که محافظانش از جلو و عقب او را اسکورت و 10000 نفر از وی حفاظت می کنند امروز در یک بیمارستان دولتی بستری است بدون آنکهبخشی را تعطیل کنند و یا محافظینش باعث اختلال در روند کاری بیمارستان شوند.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت ثروتش  36 میلیارد دلار است و چندین هواپیما و هلیکوپتر و ... دارد امروز بجای آنکه در یک بیمارستان خارج از کشور و یا یک بیمارستان حداقل خصوصی داخلی عمل کند در یک بیمارستان دولتی عمل می شود درست مانند یک انسان معمولی مثل سایر مردم کشورش.

و در پایان به مخملباف پیشنهاد می کنیم جهت فهمیدن و درک عشق و علاقه واقعی مردم نسبت به رهبرشان، در همان شبکه های اجتماعی که روزی علیه این نظام نقشه می کشیدند و کوته فکرانی را برای اغتشاش می شوراند سری بزند و پست ها و کامنت های آنان را مطالعه نماید تا شاید از شدت افسردگی خود کشی کند.

پ,ن : مخملباف ها خوب بدانند هرگز نمی توانند با چرندیاتشان واقعیات دنیا را برای چشم های آزادی خواهان جهان کور کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۳
چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ق.ظ

تا آخرین قطره خون این راه ادامه دارد . . .

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

جنگ نرم ادامه دهنده راهیست که شهــــدا گشوده اند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۳۶
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ق.ظ

چه کسانی مایه تفریح رهبر انقلاب شدند! + تصویر

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست


رهبر انقلاب در بخشی از صحبت هایشان که انعکاس رسانه ای ویژه ای هم پیدا کرد، از تفریح خود در بیمارستان سخن گفتند و این تفریح را دیدن و شنیدن سخنان مسئولان آمریکایی در مورد داعش عنوان کردند. ایشان در ادامه با اشاره به ماری هارف سخنگوی وزارت آمریکا سخنان وی را پوچ و تو خالی دانستند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۳۱
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

ماه بنی انقلاب

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۰
چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

نماهنگ قطعه گردان با صدای حامد زمانی

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

برای دانلود نماهنگ گردان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۰