سنگر سایبری جبهه

فـــــرهـنــــــگـی انـقـــــلاب اســـــلامــی آبــــــادان

سنگر سایبری جبهه

فـــــرهـنــــــگـی انـقـــــلاب اســـــلامــی آبــــــادان

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً
سوره احزاب - آیه 23

از میان مؤمنان مردانى‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

پرده نشین و دغدغه ترویج سبک زندگی

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

“پرده نشین” تازه ترین تجربه کارگردانی بهروز شعیبی است؛ کارگردانی که در سالهای اخیر با ایفای نقش یک روحانی در “طلا و مس” در کانون توجهات قرار گرفت و با ساخت درام به شدت تاثیرگذار “دهلیز” تواناییهای سینمایی خود را به رخ کشید. همین دو تجربه باعث شد بسیاری از مخاطبان کنجکاوی بیشتری در کارنامه این هنرمند داشته باشند و البته وقتی فهمیدند او همان پسر نوجوانی است که در “آژانس شیشه ای” نقش سلمان پسر حاج کاظم را ایفا کرده بود کلی ذوق زده شدند.

از دستیاری جیرانی و موتمن تا کارگردانی مستقل
شعیبی در اوایل دهه هشتاد دستیاری کارگردانی چهره هایی چون فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی و فرزاد موتمن را انجام داد و همین باعث شد که وقتی اولین فیلم سینمایی خود را می‌سازد هم از وجه تکنیکی خلق درام آگاهی داشته باشد و هم به واسطه تجربیات بازیگری اشراف کاملی بر چگونگی هدایت بازیگر در برابر دوربین داشته باشد. دقیقا در همین راستا بود که “دهلیز” حتی یک گاف تکنیکی در دکوپاژ اشتباه یا خلأ روایت نداشت و از آن سو رضا عطاران بازیگری که سالها بود کمدی بازی می کرد را در دل نقشی به شدت تراژیک تصویر کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۲
شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

ویژه نامه "راه"

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست
جدیدترین شماره ماهنامه فرهنگی تحلیلی «راه» با نگاهی ویژه و تخصصی به موضوع «تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» منتشر شد. این ویژه‌نامه، در بخش‌های متنوعی، می‌کوشد تا تصویری کامل از زمینه، فرآیند، نتایج و دستاوردهای تاریخ‌نگاری در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را بدست دهد.

«عملیات در جبهه فرهنگی» عنوان سرمقاله این ویژه‌نامه است. در بخشی از آن می‌خوانیم: «کم‌توجهی به تاریخ شفاهی، یک نشانه است؛ نشانه غفلت از یک دارایی بزرگ. کم‌تحرکی امروز و نالیدن از برخی کاستی‌های مدیریتی و مالی که در جای خود مهم و قابل اعتناست، فقط در صورتی که با سرمایه پشت سر خود قطع ارتباط نموده باشد، باعث ایستایی و رکود می‌شود. اتصال به معدن بزرگ تاریخ شفاهی، اتصال به کُر است؛ طهارت و حرکت در این اتصال است. سد را بشکنید.»
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۹
شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

سخنرانی حاج سعید قاسمی

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

]عاشورا 1393/ فکه / سخنان کوبنده در جمع عزاداران حسینی[

با سخنرانی حاج سعید قاسمی  |  آبان 1393

دریافت فایل صوتی با حجم : 18.5 مگابایت

مدت : 26 دقیقه و 59 ثانیه

انتشار :سنگر سایبری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی /abadanjebhe.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۶
يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ق.ظ

افتتاح نخستین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

نخستین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس امروز به همت ناحیه مفاومت بسیج آبادان ، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، و،بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سنگر سایبری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آبادان افتتاح شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۱۰
شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

یازده توصیه‌ی امام خامنه‌ای

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست
یازده توصیه‌ی امام خامنه‌ای برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۹
پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

آقای سپر در کنار مادر

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

همان مردی است با سری تراشیده و چهره ای کاملا جدی. در مورد او می‌گویند مردی که هیچ گاه نمی‌خندد!

«آقای سپر» لقبی است که به او داده اند زیرا همیشه در کنار سید حسن نصرالله می بینیم. آنقدر به کارش مسلط است که تا زمان حیات او بعید به نظر می رسد کسی بتواند خدشه ای به دبیر کل حزب الله لبنان وارد کند. نگاه های گیرا و پر جذبه او زمانی که به جمعیت نگاه می‌کند نافذ است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۰:۴۴
سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ

فرهنگ بسیجی

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه‌ی معرفتها و روشها و منشهائی که میتواند مجموعه‌های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد که تضمین کننده‌ی حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشند. این یک تفکر است.

رهبر انقلاب 6/9/1390

جهت دریافت با ذکر یک صلوات،روی تصویر کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۴
دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ

پوستر شهید مدافع حرم

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

سردارپاسدار جبار دریساوی در دوران دفاع مقدس یکی از فرماندهان شجاع و دلیر بود که مراتب فرماندهی و مدیریت را در دوران دفاع مقدس در  گردان امیرالمومنین گردان جعفرطیار طی کرد. وی به عنوان فرمانده دسته و گروهان در عملیات های مختلف در خوزستان و کردستان نقش آفرینی کرد وبعد از جنگ در تیپ حضرت حجت فرمانده گردان بود.

روحیه شهادت طلبی و ایثار او بین بچه ها زبانزد بود جبار خیلی خوش اخلاق بود و نسبت به مسائل دینی و شرعی تقید خاصی داشت،وی از خدمتگرازان عزای سیدالشهدا بود و سیره اش دیدار و سرکشی به خانواده های شهدا در اهواز و سایر شهرستان ها بود .

"دریافت پوستر با سایز اصلی در ادامه مطلب"

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۱