سنگر سایبری جبهه

فـــــرهـنــــــگـی انـقـــــلاب اســـــلامــی آبــــــادان

سنگر سایبری جبهه

فـــــرهـنــــــگـی انـقـــــلاب اســـــلامــی آبــــــادان

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً
سوره احزاب - آیه 23

از میان مؤمنان مردانى‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)
پیوندهای روزانه

۲۷ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ

در سینه زنی ها لخت شویم؟

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

با توجه به فرارسیدن ماه محرم همیشه این سوال مطرح بوده که آیا در هنگام عزاداری لخت کردن برای سینه زدن جایز هست یا نه. خیلی از مراجع گفتن عیب نداره و خیلی هم گفته اند مشکل داره.
اما من خودم به عنوان یکی از عزاداران مخالف لخت کردن هستم. دلیل بنده هم هیچ ارتباطی به نظرات مراجع بزرگوار نداره هرچند که نظرات این بزرگواران و عزیزان برای ما پر اهمیت هست. شخصاً وقتی توی خونه هستم جلوی پدر و مادرم با لباس نامناسب نمی شینم و حتما پیراهن و لباس مناسب به تن می کنم تا حرمت نگه دارم.

حالا چطور در مجلسی که همه ما معتقدیم خانم فاطمه زهرا (س) و امام زمان (عج) حضور دارند خودم رو لخت کنم؟ این بی حرمتی نیست؟ دور از ادب نیست؟ بی حیایی نیست؟ بنده شخصاً به همین دلیل هیچوقت در مراسمات عزاداری لباس خودم رو در نمیارم تا حرمت نگه دارم.

امّا نمی دانم چرا بعضی از برادران مداح  توی مراسمات عزاداری امام حسین (ع) میگن که اونایی که لباس در نیاوردن برن عقب چون صف رو بهم می زنند؟ عزیز دل ، برادر یا شما اعتقاد نداری که خانم فاطمه زهرا(س) توی اون مجلس هست یا اینکه تابحال به این موضوع دقت نکردی عزیز...

نظر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی):

در صورتى که نامحرم نباشد و مستلزم مفسده نباشد، برهنه شدن و سینه زدن جایز است ولى مناسب است با لباس عزادارى انجام بگیرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۷
سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ

شباهت های داعش و فتنه گران

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست
وقتی به آشوب ها و فتنه ها و اغتشاشات علیه یک دولت مخالف نظام سلطه نگاه می اندازیم نقاط مشترک بسیار زیادی را می توانیم در اکثر آن ها پیدا کنیم.
نقاطی که گویا سرلوحه تمام این آشوب هاست و باعث قربانی شدن مردم کشورها شده است. در سال 88 نیز عده ای در کشور اسلامی ایران دست به آشوب زدند و این رفتار آنان با رفتار های گروه تروریستی داعش کاملاً همخوانی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره شده...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۹
شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ق.ظ

گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

یکی از دوستان میگفت : توی دفتر کارم نشسته بودم و مشغول انجام امورات اداری بودم که خانمی با حجابی بد به من مراجعه کردند. بعد از اینکه کار اون خانم رو ا نجام دادم بهشون گفتم : میشه لطف کنین حجابتون رو رعایت کنین؟ اون خانم در جواب به من گفتن: من فکر نمیکنم حجابم مشکلی داشته باشه، به نظرم حجابم خوبه.

به اون خانم توضیح دادم چرا حجابشون مشکل داره و چرا باید حجابشون رو رعایت کنن. اما قانع نشدن و گفتن: تازمانی که بنده رو قانع نکنید حجابم رو رعایت نمی کنم. این رو گفت و رفت.

دو روز بعد مجدد همون خانم به بنده مراجعه کرد. بلافاصله بعد از ورود ایشون به اتاق بنده دوتا ارباب رجوع چشم هیز هم وارد اتاق شدن تا ببینن این خانم کجا میره و چیکار میکنه.

من با نگاهی پر از حرف باعث شدم تا اون دوتا جوون از  اتاقم برن بیرون و بعدش به اون خانم نگاه کردم و گفتم: یادتونه به من گفتین اگه به من ثابت کردین حجابم رو رعایت میکنم؟ جواب داد: بله یادمه.

به اون خانم گفتم: دلیلی بالاتر از این دوتا جوون چشم هیز که به دنبال شما راه افتاده بودن؟ بنده خدا یک مقدار با خودش فکر کرد و دید واقعاً برای بعضی ها شده مثل یک طعمه و وسیله ای برای لذت بردن و جواب داد: بله حق باشماست. از اون روز به بعد هروقت اون خانم رو توی اداره دیدم با چادر و حجاب مناسب بود...

ح,س :‌ متاسفانه اینجور خانم ها همیشه دنبال خود نمایی هستند و هرگز پیش خودشون فکر نمیکنن که ممکن هست عده ای مثل گرگ به اون ها به چشم یک طعمه و وسیله ای برای لذت نگاه کنند.

 خواهرم….
چادر مشکی تو برایت امنیت می آورد
خیالت راحت!!!!
گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند…

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۷:۰۰
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۸ ب.ظ

قهرمانان می میرند، پهلوانان هرگز

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

معمولاً تا اسم پهلوان میاد اکثر ماها ذهنمون میره سمت سریال جذاب دهه هفتاد پهلوانان نمی میرند. یا بعضی ها یاد پوریای ولی یا تختی و ... می افتند. افرادی که  برای پهلوان بودن از «من» بودن گذشتن، با غیرت بودن، دست افتاده رو می گرفتن، بر نفس خودشون پیروز بودن و ....

متأسفانه امروزه بجای تربیت ورزشکار پهلوان همه به فکر پرورش ورزشکار قهرمان هستند. کسی که فقط بتونه مدال بدست بیاره و اصلاً هم مهم نیست منش پهلوانی داشته باشه یا نه. چون برای پهلوان بودن همیشه نباید پیروز شد گاهی هم باید باخت تا به پیروزی رسید.

توی دوران معاصر هم میشه پهلوان هایی رو پیدا کرد مثل اون پهلوان هایی که 8 سال از همه چیزشون بخاطر دین و ناموس گذشتند و رفتند جلوی گلوله دشمن ایستادن تا یوقت دست اجنوی به ناموس این کشور نیفته. خیلی هاشون توی ورزش قبلاً قهرمان بودن و بعد به پهلوانی رسیدند.

یا شادروان روح الله داداشی که غیرتش اجازه نداد یه دختر جوراب فروش ترک تحصیل کنه و خدایی نکرده بخاطر مخارج زندگیش دست به هر کاری بزنه و تا سال دوم دانشگاه تمام مخارج تحصیل اون دختر رو داد و بعدش هم به اون شکل ناجوانمردانه کشته شد. تازه این ماجرا بعد کشته شدن روح الله به گوش خانوادش رسید و تا اون موقعهیچکس خبر نداشت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۸
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ب.ظ

وضعیت قرمز ، حمله شیمیایی به ایران

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

 متأسفانه با خبر شدیم دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از شکست های متوالی و ضربات کوبنده از سوی ملت دلیر ایران اقدام به بمباران شیمیایی شهر های ایران نموده اند.

حجم این بمباران های شیمیایی که باعث آلودگی شدید هوا و محیط زیست شده است در کلان شهر های ایرانبه دلیل وجود جمعیت زیاد بیشتر از سایر نقاط کشور بوده است.

بنا به آمار هایی که هر دقیقه به تعداد آن افزوده می شود تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان با استشمام هوای آلوده مسموم شده اند و حال بسیاری از آنان وخیم گزارش شده است.

سازمان ملل و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در کمال ناباوری تاکنون هیچ اعلام موضعی ننموده و این حملات ضد بشری را محکوم نکرده اند.

برخی از مسئولین از مردم درخواست نموده اند با حفظ اصول اولیه از مبتلا شدن به آلودگی ها جلوگیری نمایند و کنترل بیشتری بر روی افراد خانواده خود مخصوصاً جوانان داشته باشند.

از علائم این آلودگی ها می توان به عادی شدن روابط زنان و مردان، پوشیدن ساپورت های تنگ و بدن نما، به تن کردن تی‌شرت هایی با علائم شیطان پرستی، بدحجابی دختران، چشم چرانی پسران، رابطه نامشروع، دوستیزنان همسردار با پسران و دوستی مردان متأهل با زنان و دختران، انتشار تصاویر شخصی دختران در محیط های مجازی، عادی شدن نوشیدن مشروبات الکلی درجشن ها، نشر کتاب های ضد اخلاقی و ضد دینی، ساخت و تکثیرفیلم های مستهجن، ترویج افراطی گری و مذاهب دروغین و ... اشاره نمود.


ناخدای انقلاب : عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است. چرا؟ چون فرهنگ به معنای هوایی است که ماتنفس می‌کنیم. شما ناچار هوا را تنفس می‌کنید. چه بخواهید چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما. اگر این هوا کثیف باشد آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هواست. اگر درست باشد آثاری دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۲
جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ

سردار شهید حسن تهرانی مقدم

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

گرامی باد یاد و خاطره سردار شهید حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران.

همان کسی که اقتدار موشکی ایران را مدیون اوییم. مدیون او و امثال اوییم اگر میتوانیم در هر لحظه ای که بخواهیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم. شهید تهرانی مقدم اسوه ای بی بدیل در تلاش و جهاد و خود باوری و ولایت مداری بود. روحش شاد، یادش گرامی  و راهش پر رهرو باد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۶
جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ق.ظ

ژنــرال اســرارآمیــز

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

در حالی که این روزها سردارسلیمانی فرمانده دلاور ایرانی در کانون توجه رسانه های غربی قرارگرفته است یاهو نیز برای جانماندن از این قافله به تهیه گزارشی از حاج قاسم اقدام کرد.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۹
پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ

اضمحلال رژیم صهیونیستی

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

رهبر معظم انقلاب در پیام حج: برخلاف آرزوی احمقانهی اقتدار و استحکامی که سیاستبازان خبیث برای رژیم صهیونیستی در سر میپروراندند، این رژیم روزبهروز به اضمحلال و نابودی نزدیکتر شده است ، به همین منظور پوستری تهیه شده که با ذکر یک صلوات می توانید آن را ادامه مطلب دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۵
پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

خطوط قرمز مذاکره

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک سال گذشته در کنار حمایت از مذاکرات هسته‌ای و تیم مذاکره‌کننده، بر حفظ حقوق ملت ایران تاکید کرده‌اند و رعایت خطوط قرمز را در جریان مذاکرات ضروری دانسته‌اند. در این اینفوگرافیک برخی از موارد این خطوط قرمز در بیانات رهبر انقلاب مرور شده است.

» دریافت تصویر با سایز اصلی در ادامه مطلب «

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۱
دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

چشم های بسته سینما

انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

 ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم "چ" در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت ضمن انتقاد از برخی سینما گران که چشم خود را بر واقعیت های ۸ سال دفاع مقدس بسته اند از رئیس جمهور و مسئولین دولت تدبیر و امید خواست تا در مقابل توهین های صورت گرفته به شهدای دفاع مقدس ، موضع گیری صریح و شفاف کنند تا دولت به نفاق متهم نشود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۵